יום שלישי, 28 בפברואר 2012

סיכום המסע שרק התחיל

תקופת הלימודים שלי הייתה תקופה פורייה ומוצלחת, עברתי תהליך  מהנה ומאתגר, רכשתי ידע וכלים שנותנים לי ארגז כלים שילווה אותי במהלך עבודתי.
אחד הדברים שנתנו לי המון , וגרמו לי לראות תוצאות בעין הוא הבלוג שיצרנו במסגרת הקורס, תהליך הבנייה של הבלוג אני יכולה לדמות אותו לצמיחת עץ, בהתחלה נוטעים גרעינים קטינים, חסרי משמעות ובקושי נראים,  ולאט לאט ובאופן הדרגתי גרעינים אלה מתחילים לצמוח ולהנביט נבטים,  ועם הזמן הופכים לעץ יפה וירקרק שמושך אליו תשומת הלב וההתעניינות. יש לציין שאין עץ ואין שום אובייקט שהולך וגדל בכוחות עצמו, תמיד ישנה יד עליונה, מושטת בזמן, מטפחת, משקיאה, ומכוונת שגורמת לו להיראות בצורה יפה  .
הבלוג שנוצר מהווה עבורי מוצר שבניתי ויישאר קיים ואפילו כשכל שנות הלימודים חלפו והקורס הסתיים, עדיין הוא יישאר וישמש עבורי ועבור האחרים מקור מידע מכובד ועשיר, וברצוני להמשיך להעלות סרטונים וכתבות שמוצאות חן בעיניי כסוג של ספרייה אישית מיטבית שתהיה זמינה לי ולכל האנשים המעוניינים.
האיור להלן מתאר את תהליך הצמיחה שלי בבלוג :


בסוף ברצוני להודות לד"ר גילה קורץ  על התמיכה, העידוד והמידע שסיפקה לנו במהלך הלימודים וההיכרות עם הבלוג שהפך להיות חלק חשוב מאוד בחיי, כולי תקווה שתמשיכי לטפח דורות של מורים מקצועיים מתוקשבים . בנוסף אני מודה לגב' נעמי פורת שליוותה אותנו במהלך המסע הזה ולחבריי וחברותיי לספסל הלימודים שהפכו את הלמידה למשהו חוויתי ומהנה,  כולי געגוע לימים יפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה